Czy branża turystyczna wie, czego naprawdę oczekuje polski turysta? Wysokie ceny wejść do atrakcji, płatne parkingi, niezrozumiałe lub niedostępne przewodniki czy źle oznakowane trasy – to tylko niektóre z problemów polskiej turystyki, które zauważyliśmy w trakcie naszych wycieczek po Polsce.

Kasia i Maciej Marczewscy - Klub Polskiego Podróżnika

Może potrzeby turystów wcale nie są takie oczywiste? Od kilku lat wcielamy się w rolę turystów i nadszedł czas, żeby opowiedzieć o turystycznych wartościach osobom zajmującym się promocją miejsc i regionów.

Warsztaty z pragnień polskich turystów

Na warsztatach dla branży turystycznej podpowiadamy co zrobić, żeby polski turysta na wakacjach w Polsce poczuł się jak mile widziany gość. Podpowiadamy jak ułożyć ofertę dla turystów, jak prowadzić działania promocyjne w sieci, szkolimy z komunikacji przyjaznej podróżującym, pokazujemy dobre przykłady i zachęcamy do włożenia wysiłku, żeby to, co jest dobre, robić jeszcze lepiej.

85% badanych uważa, że polskie atrakcje są za mało reklamowane77% badanych zwiedza i obcuje z kulturą

Nasze warsztaty to oferta skierowana m.in. do lokalnych i regionalnych organizacji turystycznych, samorządów, organizacji zajmujących się promocją turystyki w Polsce oraz firm i obiektów prowadzących działalność turystyczną w Polsce.

Prezentacje:
  • Jak pisać przewodniki 2.0?
  • Hotel + Restauracja + Region 2.0 - jak mądrze je promować? 
  • Miasta i Regiony 2.0 - jak mądrze je promować?
  • Co myśli o nas turysta i czego potrzebuje? [Prezentacja w przygotowaniu]