Kampania promocyjna w Internecie: województwa, powiatu, gminy, regionu

Z przyjemnością stworzymy internetowy przewodnik po Twoim regionie ze sprawdzonymi pomysłami na wycieczki. Będzie on szansą na dotarcie do dziesiątek tysięcy osób miesięcznie, które szukają u nas pomysłów na wycieczki po Polsce.
Model współpracy
Od 3 lat z sukcesami współpracujemy z samorządami i organizacjami turystycznymi z różnych zakątków Polski. Wypracowaliśmy taki model kampanii promocyjnej, który umożliwia natychmiastowe dotarcie do ponad 40 tysięcy polskich turystów zgromadzonych w naszych mediach społecznościowych oraz dający szansę na zainteresowanie regionem ponad 70 tysięcy turystów przeglądających każdego miesiąca nasz blog Ruszaj w Drogę! (milion każdego roku).Wypracowany model kampanii aktywizuje lokalną społeczność, która pomaga nam lepiej poznać region i umożliwia zgromadzenie wystarczającej ilości materiałów do opracowania nowego przewodnika na największym blogu podróżniczym o Polsce i prezentacji podróżniczej o regionie w Klubie Ruszaj w Drogę!. Pozwala także Organizatorom wyjść z innowacyjną inicjatywą marketingową do lokalnych przedsiębiorców, organizacji i atrakcji turystycznych.
Dowiedz się więcej o tym modelu współpracy:
- Dedykowana wizyta studyjna dla Fundacji Ruszaj w Drogę! w Twoim regionie
- Czym wyróżniają się tworzone przez nas przewodniki?
Tematyka wiodąca kampanii promocyjnej regionu
Bardzo chętnie realizujemy kampanie niszowe, nieszablonowe i walczące z panującymi stereotypami. Interesuje nas różnorodność tematyczna polskich atrakcji i regionów. Wierzymy, że prawdziwym celem podróżowania po Polsce powinno być poszerzanie własnych horyzontów przez poznawanie historii Polski, odradzających się regionalnych tradycji, kultury, sztuki.W szczególności promujemy turystykę kulturową, historyczną i edukacyjną. Interesują nas odradzające się regionalne kultury (np. Kaszubi, Kociewiacy, Mazurzy). Uwielbiamy poznawać regionalnych pasjonatów, którzy kochają miejsca, w których mieszkają i pracują oraz z zaangażowaniem o nich opowiadają.
Bardziej cenimy klimatyczne i spokojne miejsca noclegowe (agroturystyki z pomysłem) niż ekskluzywne hotele. Nie piszemy o obiektach komercyjnych: miejscach noclegowych, restauracjach, centrach SPA, ogrodach zoologicznych i... aquaparkach.
Przez pierwsze 3 lata istnienia Fundacji Ruszaj w Drogę! przeprowadziliśmy kampanie:
- od 2015 r. prowadzimy kampanie promocyjne Kociewia pt. "Ruszamy na Kociewie!" (10-dniową i 3 weekendowe) wśród naszych czytelników i blogosfery podróżniczej (przy współpracy z LOT KOCIEWIE)
- w 2015 r. prowadzimy 10-dniową akcję pt. "Małopolska Nieoczywista" odkrywającą mniej znane atrakcje województwa (z Małopolską Organizacją Turystyczną)
- w 2016 r. przez 10 dni prowadzimy kampanię pt. "Ruszamy na Warmię!" i podróżujemy po obszarze historycznej Warmii nie wspominając ani razu o sąsiadujących Mazurach (z Warmińsko-Mazurską Regionalną Organizacją Turystyczną)
- w 2017 roku przez 18 dni (!) "Ruszamy za Wisłę!" i odkrywamy najmniej znane tereny województwa pomorskiego (Powiśle i Żuławy) oraz wpływamy na Zalew Wiślany i Żuławy Elbląskie (akcja organizowana z 5 Partnerami, w tym dwoma wojewódzkimi: z Pomorską Regionalną Organizacją Turystyczną i Warmińsko-Mazurską Regionalną Organizacją Turystyczną)
- w 2017 roku na 5 dni "Ruszamy w Opolskie" i odkrywamy najciekawsze weekendowe atrakcje Opola i jego okolic (z Miastem Opole i Urzędem Marszałkowskim Województwa Opolskiego)
- w 2018 roku dwukrotnie wyruszamy w drogę na 3 i 10 dni w ramach akcji "Pomorskie Nieoczywiste", w której pokazujemy najdalsze i najmniej znane zakątki województwa pomorskiego - południowo-zachodnią część regionu od Człuchowa przez Miastko po Słupsk (z Pomorską Regionalną Organizacją Turystyczną)
- w 2018 roku przez 10 dni odkrywamy "Mazury Nieoczywiste". Zamiast pokazywać głośnych atrakcji nad mazurskimi jeziorami skupiamy się na wielokulturowości i śladach dawnych mieszkańców - ewangelickich Mazurów(z Warmińsko-Mazurską Regionalną Organizacją Turystyczną)
- w 2018 roku przez 18 dni (!) prowadziliśmy akcję promocyjną pt. "Ruszamy w Bieszczady i Beskid Niski" i odkrywaliśmy najbardziej malownicze szlaki turystyczne regionu (z Urzędem Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego)
- w 2018 roku przez 3 dni pokazywaliśmy czytelnikom największe atrakcje Pałuk i Powiatu Żnińskiego, które kojarzone są głównie z grodem w Biskupinie (z LOT Pałuki)
Rezultaty współpracy
Rezultaty jak i główne przesłanie kampanii ustalamy z Organizatorem przed wyjazdem. Na miejscu weryfikujemy ustalone założenia i sprawdzamy atrakcyjność oferty turystycznej.Rezultatem kampanii promocyjnej może być:
- Filmowa relacja "na żywo" Instagram Stories na profilu Ruszaj w Drogę! lub w wybrane dni na profilu Organizatora Kampanii
- Zdjęciowa relacja na profilach Ruszaj w Drogę! na Facebooku i Instagramie
- 1-3 relacje z wizyty studyjnej na blogu Ruszaj w Drogę!
- Internetowy przewodnik po regionie na blogu Ruszaj w Drogę!
- Relacje z ciekawych miejsc na blogu Ruszaj w Drogę!
- Prezentacja podróżnicza o regionie w Klubie Ruszaj w Drogę!
- Audioprzewodnik opracowany dla wybranego przez Organizatora miasta
- Mapa drukowana ze szlakiem zwiedzania do dystrybucji w punktach informacji turystycznych
- Przeprowadzenie prezentacji o regionie w wybranych przez Organizatora miejscach
- Opracowanie tekstów turystycznych na zamówienie na potrzeby Organizatora
- Szkolenia z serii "Skuteczny Marketing Turystyczny" dla Partnerów Organizatora
- Inny produkt turystyczny opracowany po wizycie studyjnej
Dzięki przeprowadzonej kampaniom Kociewie, Żuławy, Warmia, Mazury, Bieszczady, Małopolska na stałe zagościło na naszym blogu i dołączyło do grona regionów, które aktywnie promujemy w mediach tradycyjnych i na naszych spotkaniach podróżniczych:
- O Warmii, Kociewiu, Małopolsce i Bieszczadach opowiadamy na prezentacjach podróżniczych oraz w specjalnych regionalnych audycjach Radia Gdańsk, Czwórka Polskie Radio
- O Bieszczadach napisaliśmy artykuł do Monogram Magazine
- O Krainie Zalewu Wiślanego napisaliśmy do Magazynu LOVE WM
- O województwie Podkarpackim i Lubelskim napisaliśmy 10 artykułów do ekskluzywnego albumu promującego Polskę Wschodnią pt. "Piękna i Smaczna, niezwykła podróż krajoznawczo-kulinarna po Polsce Wschodniej"
- Na blogu pojawiło się kilkanaście artykułów z Kociewia, Warmii, Żuław, Małopolski
Jak przeprowadzamy taką kampanię?
Dowiedz się więcej o tym modelu współpracy:Przykłady udanej współpracy:
- Wielkopolska Nieoczywista: weekend w południowo-zachodniej Wielkopolsce
- Gniezno to więcej niż Katedra. 14 miejsc i atrakcji, które warto zobaczyć w Gnieźnie
- Ruszaj na Pałuki: 20 pomysłów na wycieczki do Biskupina, Wenecji i Żnina
- Mazury Nieoczywiste: 5 miast, 26 historii i miejsca, które warto zobaczyć
- Pomorskie Nieoczywiste: 12 nieoczywistych pomysłów na wypoczynek
- Ruszamy za Wisłę - co warto zobaczyć na Żuławach i Powiślu?
- Łowicz to tylko wycinanki? Co warto zobaczyć przez weekend w Łowiczu?
- Warmia wg Warmiaków - wyjątkowy audio przewodnik po Warmii
- Co warto zobaczyć w Tczewie? 111 zdjęć i 11 pomysłów na 1 dzień
- Wałbrzych - 3 kolory miasta
- Małopolska Nieoczywista
- Przewodnik internetowy Ruszaj na Kociewie!
Napisz do nas
Napisz do mnie lub zadzwoń. Chętnie odpowiem na Twoje pytania:
Więcej informacji
- O nas - dlaczego chcemy promować polską turystykę?
- O Fundacji Ruszaj w Drogę!
- Najciekawsze akcje krajoznawcze, które zrealizowaliśmy







