Opracowaliśmy specjalną ofertę kampanii marketingu miejsc dla gmin, powiatów i organizacji turystycznych z całej Polski. Kampania obejmuje promocję na docierającym do miliona turystów największym blogu podróżniczym o Polsce oraz filmową relację na żywo w mediach społecznościowych Fundacji Ruszaj w Drogę!, w których zgromadziliśmy ponad 50 tysięcy miłośników zwiedzania Polski.

Kampania Kociewia na blogu Ruszaj w Drogę

Z przyjemnością stworzymy internetowy przewodnik po Twoim regionie ze sprawdzonymi pomysłami na wycieczki. Będzie on szansą na dotarcie do dziesiątek tysięcy osób miesięcznie, które szukają u nas pomysłów na wycieczki po Polsce.

Model współpracy

Od 3 lat z sukcesami współpracujemy z samorządami i organizacjami turystycznymi z różnych zakątków Polski. Wypracowaliśmy taki model kampanii promocyjnej, który umożliwia natychmiastowe dotarcie do ponad 40 tysięcy polskich turystów zgromadzonych w naszych mediach społecznościowych oraz dający szansę na zainteresowanie regionem ponad 70 tysięcy turystów przeglądających każdego miesiąca  nasz blog Ruszaj w Drogę! (milion każdego roku).

Wypracowany model kampanii aktywizuje lokalną społeczność, która pomaga nam lepiej poznać region i umożliwia zgromadzenie wystarczającej ilości materiałów do opracowania nowego przewodnika na największym blogu podróżniczym o Polsce i prezentacji podróżniczej o regionie w Klubie Ruszaj w Drogę!. Pozwala także Organizatorom wyjść z innowacyjną inicjatywą marketingową do lokalnych przedsiębiorców, organizacji i atrakcji turystycznych.

Dowiedz się więcej o tym modelu współpracy:

Tematyka wiodąca kampanii promocyjnej regionu

Bardzo chętnie realizujemy kampanie niszowe, nieszablonowe i walczące z panującymi stereotypami. Interesuje nas różnorodność tematyczna polskich atrakcji i regionów. Wierzymy, że prawdziwym celem podróżowania po Polsce powinno być poszerzanie własnych horyzontów przez poznawanie historii Polski, odradzających się regionalnych tradycji, kultury, sztuki.

W szczególności promujemy turystykę kulturową, historyczną i edukacyjną. Interesują nas odradzające się regionalne kultury (np. Kaszubi, Kociewiacy, Mazurzy). Uwielbiamy poznawać regionalnych pasjonatów, którzy kochają miejsca, w których mieszkają i pracują oraz z zaangażowaniem o nich opowiadają.

Bardziej cenimy klimatyczne i spokojne miejsca noclegowe (agroturystyki z pomysłem) niż ekskluzywne hotele. Nie piszemy o obiektach komercyjnych: miejscach noclegowych, restauracjach, centrach SPA, ogrodach zoologicznych i... aquaparkach.

Przez pierwsze 3 lata istnienia Fundacji Ruszaj w Drogę! przeprowadziliśmy kampanie:

• od 2015 r. prowadzimy kampanie promocyjne Kociewia pt. "Ruszamy na Kociewie!" (10-dniową i 3 weekendowe) wśród naszych czytelników i blogosfery podróżniczej (przy współpracy z LOT KOCIEWIE)
  • w 2015 r. prowadzimy 10-dniową akcję pt. "Małopolska Nieoczywista" odkrywającą mniej znane atrakcje województwa (z Małopolską Organizacją Turystyczną)
  • w 2016 r. przez 10 dni prowadzimy kampanię pt. "Ruszamy na Warmię!" i podróżujemy po obszarze historycznej Warmii nie wspominając ani razu o sąsiadujących Mazurach (z Warmińsko-Mazurską Regionalną Organizacją Turystyczną)
  • w 2017 roku przez 18 dni (!) "Ruszamy za Wisłę!" i odkrywamy najmniej znane tereny województwa pomorskiego (Powiśle i Żuławy) oraz wpływamy na Zalew Wiślany i Żuławy Elbląskie (akcja organizowana z 5 Partnerami, w tym dwoma wojewódzkimi: z Pomorską Regionalną Organizacją Turystyczną i Warmińsko-Mazurską Regionalną Organizacją Turystyczną)
  • w 2017 roku na 5 dni "Ruszamy w Opolskie" i odkrywamy najciekawsze weekendowe atrakcje Opola i jego okolic (z Miastem Opole i Urzędem Marszałkowskim Województwa Opolskiego)
  • w 2018 roku dwukrotnie wyruszamy w drogę na 3 i 10 dni w ramach akcji "Pomorskie Nieoczywiste", w której pokazujemy najdalsze i najmniej znane zakątki województwa pomorskiego - południowo-zachodnią część regionu od Człuchowa przez Miastko po Słupsk (z Pomorską Regionalną Organizacją Turystyczną)
  • w 2018 roku przez 10 dni odkrywamy "Mazury Nieoczywiste". Zamiast pokazywać głośnych atrakcji nad mazurskimi jeziorami skupiamy się na wielokulturowości i śladach dawnych mieszkańców - ewangelickich Mazurów(z Warmińsko-Mazurską Regionalną Organizacją Turystyczną)
  • w 2018 roku przez 18 dni (!) prowadziliśmy akcję promocyjną pt. "Ruszamy w Bieszczady i Beskid Niski" i odkrywaliśmy najbardziej malownicze szlaki turystyczne regionu (z Urzędem Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego)
  • w 2018 roku przez 3 dni pokazywaliśmy czytelnikom największe atrakcje Pałuk i Powiatu Żnińskiego, które kojarzone są głównie z grodem w Biskupinie (z LOT Pałuki)

Rezultaty współpracy

Rezultaty jak i główne przesłanie kampanii ustalamy z Organizatorem przed wyjazdem. Na miejscu weryfikujemy ustalone założenia i sprawdzamy atrakcyjność oferty turystycznej.

Rezultatem kampanii promocyjnej może być:

Dzięki przeprowadzonej kampaniom Kociewie, Żuławy, Warmia, Mazury, Bieszczady, Małopolska na stałe zagościło na naszym blogu i dołączyło do grona regionów, które aktywnie promujemy w mediach tradycyjnych i na naszych spotkaniach podróżniczych:

Jak przeprowadzamy taką kampanię?

Dowiedz się więcej o tym modelu współpracy:

Przykłady udanej współpracy:

10-dniową kampanię promocyjną organizowaliśmy dla: LOT KOCIEWIE, Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna, Małopolska Organizacja Turystyczna, Warmińsko-Mazurska Regionalna Organizacja Turystyczna, LOT Kraina Zalewu Wiślanego, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego.

Weekendową kampanię promującą mniejszy obszar organizowaliśmy m.in. dla: LOT KOCIEWIE, Centrum Kultury, Turystyki i Promocji Ziemi Łowickiej, Lokalna Organizacja Turystyczna Pałuki, Stara Kopalnia w Wałbrzychu, Program EDEN Polskiej Organizacji Turystycznej, Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, Miasto Opole.

Najciekawsze przewodniki, które powstały w ramach kampanii regionalnych:

Napisz do nas

Chętnie przyjedziemy do twojego regionu i przeprowadzimy kampanię promocyjną. Chcesz dołączyć do grona miejsc i regionów promowanych przez Fundację Ruszaj w Drogę?

Napisz do mnie lub zadzwoń. Chętnie odpowiem na Twoje pytania:

Maciej Marczewski

Fundacja Ruszaj w Drogę!

Więcej informacji

Współpraca z województwem śląskim - ranking i wpisy tematyczne na blogu Rezultaty nieszablonowej akcji z Małopolską Organizacją Turystyczną Regionalne kampanie na spotkaniach Klubu Ruszaj w Drogę!
Audioprzewodnik po GdyniPodróżnicza prezentacja o regionieAudycja o Kociewiu w Radio Gdańsk