![Kampania Kociewia na blogu Ruszaj w Drogę](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgWze71v-S2vzSZckR1fSuHM5-rMGY_j73k1o9LJOd6_spJfeKnc7maBEZNUgC8vMfgxxWisUsZQ0wgTYII-Khn7_yTLqZb3MzYegPjPLp0paB-DVJAShvvMk1ZlSSAX8KuEMNkac5LpMg/w740/11.jpg)
Model współpracy
Dedykowana wizyta studyjna jest przeciwieństwem wizyt grupowych organizowanych dla dziennikarzy. Wspólnie z Organizatorem planujemy 10 dni w regionie, w trakcie których poruszamy się własnym autem według ustalonego wcześniej planu.Prowadzimy relację na żywo, a po powrocie tworzymy własną, subiektywną relację z odwiedzonego regionu. Możemy w niej wyróżnić najciekawsze atrakcje i miejsca, które będą najbardziej wartościowe dla naszych czytelników.
Pierwsza zbiorcza relacja z wizyty studyjnej pojawia się u nas na blogu w ciągu 1-3 tygodni po powrocie z wizyty. Kolejne miejsca opisujemy przez kolejne tygodnie/miesiące na blogu.
![Współpraca z województwem śląskim - ranking i wpisy tematyczne na blogu](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjWozzAg22iOq4Q9ueEX1jWODvYgVKY_6t7RgXFFw6AkYLVAsnaEQrvyUuBySGRdrMlVw3_Gd8ZuMx3iYvyD_t-Zv6CVMb4FYrb3rKClnaeWdMvskBkY_rgNp7zNNiSa7p1fENUqUUJahE/w740/21.jpg)
Wsparcie Organizatora
Na wizytę mamy tylko 10 dni. Dlatego potrzebujemy wsparcia w optymalnym zaplanowaniu wyjazdu i znalezieniu najbardziej wartościowych miejsc pasujących do naszych zainteresowań i do profilu bloga Ruszaj w Drogę!.Chcielibyśmy poznać pasjonatów regionu i dobrych przewodników, którzy opowiedzą nam o swoim mieście/miejscu, w którym pracują. Potrzebujemy pomocy Organizatora, aby jak najlepiej wykorzystać czas, który przeznaczymy na poznawanie regionu.
![Rezultaty nieszablonowej akcji z Małopolską Organizacją Turystyczną](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi-qox0SVps9BQOSTjEXADMnZfNP6qZhnbk2lDDZW_B97O_7wCx63ut9WroZ7JN9UR1Zi0qN7kH0PSP1zMtaRPjXiZrxBOSnQzcxkBm79DD6lGqWubVD3_m0vft9-PUYJF4K4_onGo1Ews/w740/13.jpg)
Nasze zainteresowania
Nie interesuje nas polityka i biznesowe sukcesy samorządowców. Nie znamy się na kulinariach i nie jesteśmy sportowcami. Lubimy dobrze zjeść, ale nie czujemy się na siłach, żeby opisywać kuchnię regionalną i zachwalać aktywny tryb życia.Interesuje nas różnorodność tematyczna polskich atrakcji i regionów. Wierzymy, że prawdziwym celem podróżowania po Polsce powinno być poszerzanie własnych horyzontów przez poznawanie historii Polski, odradzających się regionalnych tradycji, kultury, sztuki.
Na blogu Ruszaj w Drogę! promujemy turystykę kulturową, historyczną i edukacyjną. "Nie boimy się wejść do muzeum” i opisać swoich wrażeń na blogu. Interesują nas odradzające się regionalne kultury (np. Kaszubi, Kociewiacy, Mazurzy). Uwielbiamy poznawać regionalnych pasjonatów, którzy kochają miejsca, w których mieszkają i pracują oraz z zaangażowaniem o nich opowiadają.
Bardziej cenimy klimatyczne i spokojne miejsca noclegowe (agroturystyki z pomysłem) niż ekskluzywne hotele.
Na blogu Ruszaj w Drogę! nie piszemy o obiektach komercyjnych: miejscach noclegowych, restauracjach, centrach SPA i... aquaparkach.
![Współpraca z Katedrą w Pelplinie](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh0gCxi7ZWcmQOjhdphq5gkcVjYfea2blwXBUMb-G9XjcSpglHif-6WLIlPFLpcHE8_R3PdVfbhoK2C9bYn0GWxvG53wjmuJ8VrVniZ_W3NF9wL2jJyQdzjBDnSclZndHMfsn1zYfit-nY/w740/16.jpg)
Relacja na żywo
W przeciwieństwie do mediów tradycyjnych, nasze zasięgi tylko rosną, a relacja z wizyty w regionie zaczyna się jeszcze przed przyjazdem na miejsce i żyje w Internecie na długo po zakończeniu wizyty studyjnej.Każdą dłuższą wizytę w regionie zapowiadamy na naszym blogu, staramy się zainteresować nią lokalne media i zachęcić do kontaktu osoby z regionu.
Wizytę studyjną relacjonujemy na żywo na naszych profilach w mediach społecznościowych jeszcze przed przyjazdem:
- Facebook: postępy wycieczki i wrażenia "na gorąco"
- Twitter: regionalne ciekawostki
- Instagram: fabularyzowana filmowa Relacja na żywo InstaStories + zdjęcia najbardziej klimatycznych miejsc na profilu
![Regionalne kampanie na spotkaniach Klubu Ruszaj w Drogę!](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjmIYnCiMX8wdC4iwkZEcKpnLuOrLTyrFdSJdzNsNhFSKvlEaqgBFWjwIQxJgRqVYRy-yKfhTitApUhTURUEkbJSU49SUDxzvKF_mko3_qK7275Ri-YK5gBvVnrSUxbpqHjDLqpzODgMvg/w740/19.jpg)
Rezultaty wizyty
Rezultaty jak i główne przesłanie wizyty studyjnej ustalamy z Organizatorem przed wyjazdem. Na miejscu weryfikujemy ustalone założenia i sprawdzamy atrakcyjność oferty turystycznej. Po powrocie z wizyty przygotowujemy relację w ustalonej postaci:- Relacja "na gorąco" z wizyty studyjnej w naszych mediach społecznościowych
- Pojedyncza relacja z wizyty studyjnej na blogu Ruszaj w Drogę!
- Internetowy przewodnik po regionie na blogu Ruszaj w Drogę!
- Relacje z ciekawych miejsc na blogu Ruszaj w Drogę!
- Prezentacja podróżnicza o regionie w Klubie Ruszaj w Drogę!
- Inny produkt turystyczny opracowany po wizycie studyjnej (np. audioprzewodnik, mapa, publikacja)
![Audioprzewodnik po Gdyni](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiikSEvt3lMJ11jYB7oNhXKJu4Ot2p3NemsfR4hcIhY8O6U3eDNmVmBzBnsAZM3icVF6iXD6UxpTkkgseMiwYUrHpRv2NUMX6dcy6phwz0Fe1GgiSWXd1rypft2HQBrjpsrcijgrv-y3ww/w600/Gdynia+02+Audioprzewodnik+po+Centrum+Gdyni.jpg)
![Podróżnicza prezentacja o regionie](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiymGCE8cprOoUlYE76J_rdhQTDfNaKzNRRlzK4p104PgJJxF6C7umXJMQ7afINcUt6_btpgqCog6tmHoHXV8Dv9FWyQB6_eLpwjPiD_j3YiIEdx6c8aoKtz3xSTL08BHd2wh8Ua1xv0Ck/w600/IMG_4818.jpg)
![Audycja o Kociewiu w Radio Gdańsk](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgsJlWZe0eLMA1NFykN9w657OlaXJJ0o0H_ty8qagPBD0lE9sYtzpekehZOQ68QT4GCiWl9AbhGDxDIqExFNIlKowvjMNyELE-C9qPRq84qY_sow851iLzY2L_7sZut6fR1oeap25vsvIk/w600/Ruszaj+w+Drog%25C4%2599+-+Radio+Gda%25C5%2584sk++21.jpg)
Inne rezultaty
Regularnie występujemy w mediach, udzielamy wywiadów i opowiadamy o naszych podróżach po Polsce. Nasz udział w wizycie studyjnej to szansa dla regionu na pojawienie się w tematycznych audycjach radiowych, w czasopismach przedrukowujących nasze przewodniki i na liście promowanych przez nas celów wycieczek po Polsce.Tuż przed, lub po wizycie, możemy dodatkowo zorganizować jedną z naszych prezentacji branżowych lub specjalne dedykowane szkolenie ze Skutecznego Marketingu Turystycznego:
![Radiowe opowieści o Polsce - nasza współpraca z Radiem Gdańsk](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhBXqVF734uwN2BHTBrfGpZx4fCIp919SYHUolvVuxC7LKOupu7Ms_klEmedkumRpLBoovix3jt7t13mhdRCBHpwyI9_dPVWcclnQ6fLHFEk0fA90mU8MKdaTG7kEtHG_p437vnzyGoLqk/w740/18.jpg)
Przykłady udanej współpracy:
- Ruszaj na Pałuki: 20 pomysłów na wycieczki do Biskupina, Wenecji i Żnina
- Mazury Nieoczywiste: 5 miast, 26 historii i miejsca, które warto zobaczyć
- Pomorskie Nieoczywiste: 12 nieoczywistych pomysłów na wypoczynek
- Ruszamy za Wisłę - co warto zobaczyć na Żuławach i Powiślu?
- Łowicz to tylko wycinanki? Co warto zobaczyć przez weekend w Łowiczu?
- Warmia wg Warmiaków - wyjątkowy audio przewodnik po Warmii
- Co warto zobaczyć w Tczewie? 111 zdjęć i 11 pomysłów na 1 dzień
- Wałbrzych - 3 kolory miasta
- Małopolska Nieoczywista
- Przewodnik internetowy Ruszaj na Kociewie!
Napisz do nas
Napisz do mnie lub zadzwoń. Chętnie odpowiem na Twoje pytania: