Model współpracy
Dedykowana wizyta studyjna jest przeciwieństwem wizyt grupowych organizowanych dla dziennikarzy. Wspólnie z Organizatorem planujemy 10 dni w regionie, w trakcie których poruszamy się własnym autem według ustalonego wcześniej planu.Prowadzimy relację na żywo, a po powrocie tworzymy własną, subiektywną relację z odwiedzonego regionu. Możemy w niej wyróżnić najciekawsze atrakcje i miejsca, które będą najbardziej wartościowe dla naszych czytelników.
Pierwsza zbiorcza relacja z wizyty studyjnej pojawia się u nas na blogu w ciągu 1-3 tygodni po powrocie z wizyty. Kolejne miejsca opisujemy przez kolejne tygodnie/miesiące na blogu.
Wsparcie Organizatora
Na wizytę mamy tylko 10 dni. Dlatego potrzebujemy wsparcia w optymalnym zaplanowaniu wyjazdu i znalezieniu najbardziej wartościowych miejsc pasujących do naszych zainteresowań i do profilu bloga Ruszaj w Drogę!.Chcielibyśmy poznać pasjonatów regionu i dobrych przewodników, którzy opowiedzą nam o swoim mieście/miejscu, w którym pracują. Potrzebujemy pomocy Organizatora, aby jak najlepiej wykorzystać czas, który przeznaczymy na poznawanie regionu.
Nasze zainteresowania
Nie interesuje nas polityka i biznesowe sukcesy samorządowców. Nie znamy się na kulinariach i nie jesteśmy sportowcami. Lubimy dobrze zjeść, ale nie czujemy się na siłach, żeby opisywać kuchnię regionalną i zachwalać aktywny tryb życia.Interesuje nas różnorodność tematyczna polskich atrakcji i regionów. Wierzymy, że prawdziwym celem podróżowania po Polsce powinno być poszerzanie własnych horyzontów przez poznawanie historii Polski, odradzających się regionalnych tradycji, kultury, sztuki.
Na blogu Ruszaj w Drogę! promujemy turystykę kulturową, historyczną i edukacyjną. "Nie boimy się wejść do muzeum” i opisać swoich wrażeń na blogu. Interesują nas odradzające się regionalne kultury (np. Kaszubi, Kociewiacy, Mazurzy). Uwielbiamy poznawać regionalnych pasjonatów, którzy kochają miejsca, w których mieszkają i pracują oraz z zaangażowaniem o nich opowiadają.
Bardziej cenimy klimatyczne i spokojne miejsca noclegowe (agroturystyki z pomysłem) niż ekskluzywne hotele.
Na blogu Ruszaj w Drogę! nie piszemy o obiektach komercyjnych: miejscach noclegowych, restauracjach, centrach SPA i... aquaparkach.
Relacja na żywo
W przeciwieństwie do mediów tradycyjnych, nasze zasięgi tylko rosną, a relacja z wizyty w regionie zaczyna się jeszcze przed przyjazdem na miejsce i żyje w Internecie na długo po zakończeniu wizyty studyjnej.Każdą dłuższą wizytę w regionie zapowiadamy na naszym blogu, staramy się zainteresować nią lokalne media i zachęcić do kontaktu osoby z regionu.
Wizytę studyjną relacjonujemy na żywo na naszych profilach w mediach społecznościowych jeszcze przed przyjazdem:
- Facebook: postępy wycieczki i wrażenia "na gorąco"
- Twitter: regionalne ciekawostki
- Instagram: fabularyzowana filmowa Relacja na żywo InstaStories + zdjęcia najbardziej klimatycznych miejsc na profilu
Rezultaty wizyty
Rezultaty jak i główne przesłanie wizyty studyjnej ustalamy z Organizatorem przed wyjazdem. Na miejscu weryfikujemy ustalone założenia i sprawdzamy atrakcyjność oferty turystycznej. Po powrocie z wizyty przygotowujemy relację w ustalonej postaci:- Relacja "na gorąco" z wizyty studyjnej w naszych mediach społecznościowych
- Pojedyncza relacja z wizyty studyjnej na blogu Ruszaj w Drogę!
- Internetowy przewodnik po regionie na blogu Ruszaj w Drogę!
- Relacje z ciekawych miejsc na blogu Ruszaj w Drogę!
- Prezentacja podróżnicza o regionie w Klubie Ruszaj w Drogę!
- Inny produkt turystyczny opracowany po wizycie studyjnej (np. audioprzewodnik, mapa, publikacja)
Inne rezultaty
Regularnie występujemy w mediach, udzielamy wywiadów i opowiadamy o naszych podróżach po Polsce. Nasz udział w wizycie studyjnej to szansa dla regionu na pojawienie się w tematycznych audycjach radiowych, w czasopismach przedrukowujących nasze przewodniki i na liście promowanych przez nas celów wycieczek po Polsce.Tuż przed, lub po wizycie, możemy dodatkowo zorganizować jedną z naszych prezentacji branżowych lub specjalne dedykowane szkolenie ze Skutecznego Marketingu Turystycznego:
Przykłady udanej współpracy:
- Ruszaj na Pałuki: 20 pomysłów na wycieczki do Biskupina, Wenecji i Żnina
- Mazury Nieoczywiste: 5 miast, 26 historii i miejsca, które warto zobaczyć
- Pomorskie Nieoczywiste: 12 nieoczywistych pomysłów na wypoczynek
- Ruszamy za Wisłę - co warto zobaczyć na Żuławach i Powiślu?
- Łowicz to tylko wycinanki? Co warto zobaczyć przez weekend w Łowiczu?
- Warmia wg Warmiaków - wyjątkowy audio przewodnik po Warmii
- Co warto zobaczyć w Tczewie? 111 zdjęć i 11 pomysłów na 1 dzień
- Wałbrzych - 3 kolory miasta
- Małopolska Nieoczywista
- Przewodnik internetowy Ruszaj na Kociewie!
Napisz do nas
Napisz do mnie lub zadzwoń. Chętnie odpowiem na Twoje pytania: