Doceniamy miejsce, które prowadzisz. Wierzymy, że jest dopracowane w każdym szczególe. Wiemy jednocześnie, że kluczem do zainteresowania turystów, którzy odwiedzają nasz blog, nie jest samo miejsce noclegowe, ale kontekst, w którym je osadzimy.
Skupimy się nie na Twoim hotelu, a na jego okolicy i położeniu. Pokażemy naszym czytelnikom jak zaplanować 1-dniowe wycieczki, których punktem wyjściowym będzie miejsce, które chcesz wypromować.
Zostań Partnerem przewodnika na blogu
Rozmawialiśmy z wieloma turystami, którzy samodzielnie zwiedzają polskie miasta i regiony. Wszyscy potwierdzają to, co my sami dostrzegliśmy podczas wycieczek po Polsce. W polskich miastach wciąż brakuje rzetelnych, praktycznych, ciekawych i angażujących przewodników. 90% dzisiejszych przewodników, turystycznych publikacji oraz internetowych relacji powiela te same błędy. Autorzy korzystają z zakazanych słów, bazują na przewodnikach z lat 60-tych, i nie dostosowują się do postępującej, coraz bardziej ograniczonej wiedzy i percepcji turystów.Pisane przez nas internetowe przewodniki unikają tych błędów i zapewne dlatego cieszą się tak wielką popularnością. Są najczęściej czytanymi relacjami na blogu Ruszaj w Drogę!.
Zaproś turystów do Twojego miasta
Z przyjemnością ogłosimy, że Twój Hotel wspiera rozwój polskiej turystyki, zachęca do poznawania miasta, i że jest miejscem pierwszego wyboru na nocleg w mieście.Proponujemy tytuł Partnera Przewodnika na okres 2 lat w zamian za pokrycie kosztów jego stworzenia. Pod Patronatem Hotelu opracujemy internetową trasę zwiedzania miasta, której jednym z punktów będzie Twój Hotel. Przewodnik pojawi się na blogu Ruszaj w Drogę! i będzie promowany w naszych mediach społecznościowych.
Pojawienie się informacji o hotelu w naszym internetowym przewodniku to szansa na dotarcie do tysięcy osób miesięcznie, które szukają u nas pomysłów na wycieczki po Polsce.
Z naszego przewodnika po Gdańsku skorzystało już ponad 220 tysięcy turystów, Gdynię zwiedzało z nami już 110 tysięcy Internautów, a Wisłę - 140 tysięcy. Wiemy, że turyści je czytają - średnio czas spędzony na stronie z naszym przewodnikiem to ponad 20 minut, co jest bardzo dobrym wynikiem w Internecie.
Zaproś turystów do Twojego regionu
Prowadzisz biznes w małej miejscowości? Opracujemy przewodnik z wycieczkami po najbliższej okolicy i zasugerujemy, że warto zatrzymać się właśnie u Ciebie.Proponujemy tytuł Partnera Przewodnika na okres 2 lat w zamian za pokrycie kosztów jego stworzenia. Opracujemy plany 1-dniowych wycieczek, które będą się zaczynać w Twoim hotelu. Przewodnik pojawi się na blogu Ruszaj w Drogę! i będzie promowany w naszych mediach społecznościowych.
Przewodniki regionalne to drugie najczęściej czytane relacje na naszym blogu. Przewodnik po Bieszczadach dotarł już do 330 tysięcy turystów, Karkonosze zwiedzało z nami 140 tysięcy internautów, a Kaszuby 80 tysięcy. Nasi czytelnicy czytają je średnio przez 15 minut, co jest bardzo dobrym wynikiem w Internecie.
Najciekawsze przykłady: Powiśle i Żuławy, Świętokrzyskie, Kaszuby, Bieszczady
Warunki współpracy
Nasza Fundacja i blog cieszą się ogromnym zaufaniem czytelników. Wynika to głównie z naszej rzetelności, umiejętności tworzenia angażujących treści, oraz z najważniejszej zasady naszej działalności: promujemy jedynie te miejsca, które dobrze znamy, które odwiedziliśmy osobiście, które wg nas dbają o turystów, i które chcą wnieść wkład w rozwój turystyki w Polsce.Dlatego niezbędne jest sprawdzenie przez nas standardu Twojego hotelu. Sprawdzimy też opinie, które pozostawiają na portalach rezerwacyjnych inni turyści.
Podczas współpracy kierujemy się zasadą "zero kosztów po stronie Fundacji". Oznacza to, że niezbędne będzie pokrycie kosztów dojazdu i zapewnienie nam noclegu z wyżywieniem na czas zbierania materiałów promocyjnych miasta i regionu (istniejące foldery, mapy, przewodniki), poznawania okolicy oraz zrobienia zdjęć do przewodnika. W zależności od obszerności przewodnika może to nam zająć od 3 do 5 dni.
W przypadku przewodnika regionalnego zaproponujemy przeprowadzenie akcji krajoznawczej w formie wizyty studyjnej:
Nie podejmujemy się współpracy, jeśli jej głównym celem jest:
- nachalna reklama miejsca noclegowego na blogu i w naszych mediach społecznościowych
- umieszczenie banerów na blogu
- umieszczenie linku w treści, z uwagi na naszą wysoką pozycję w wyszukiwarce
- dodanie zdjęć typowo produktowych i reklamowych wnętrz hotelowych na nasz blog lub media społecznościowe
- dodanie artykułu, którego nie jesteśmy autorami
- pokazanie hotelu: tylko na Facebooku lub tylko na Instagramie
Dodatkowe możliwości
Podoba Ci się nasza propozycja? Możemy ją rozszerzyć o:- opracowanie specjalnej wersji przewodnika na Twoje strony internetowe
- opracowanie mapy z wrysowanym szlakiem zwiedzania miasta (Gdynia)
- opracowanie materiałów drukowanych, które mogą być dystrybuowane wśród gości odwiedzających hotel
- nagranie audioprzewodnika, w którym oprowadzimy gości po mieście/okolicy
Napisz do nas
Napisz do mnie lub zadzwoń. Chętnie odpowiem na Twoje pytania: