Opracowaliśmy specjalną ofertę kampanii marketingu miejsc dla turystycznych miejscowości i organizacji odpowiedzialnych za promocję szlaków tematycznych. Kampania obejmuje promocję na największym blogu podróżniczym o Polsce oraz filmową relację na żywo w mediach społecznościowych.

Kampania promocyjna miasta na Ruszaj w Drogę!

Odpowiadasz za promocję miasta? Chcesz, żeby przyjeżdżało do Ciebie jeszcze więcej turystów? Dołącz do grona miast promowanych na Ruszaj w Drogę! - największym blogu podróżniczym o Polsce. Z przyjemnością stworzymy blogowy przewodnik po Twoim mieście. Będzie on szansą na dotarcie do dziesiątek tysięcy osób miesięcznie, które szukają u nas pomysłów na wycieczki po Polsce.

Zostań Partnerem przewodnika na blogu

Rozmawialiśmy z wieloma turystami, którzy samodzielnie zwiedzają polskie miasta i regiony. Wszyscy potwierdzają to, co dostrzegliśmy podczas naszych wycieczek po Polsce. W polskich miastach wciąż brakuje rzetelnych, praktycznych, ciekawych i angażujących przewodników. 90% dzisiejszych przewodników, turystycznych publikacji oraz internetowych relacji powiela te same błędy. Autorzy korzystają z zakazanych słów, bazują na przewodnikach z lat 60-tych, i nie dostosowują się do postępującej, coraz bardziej ograniczonej wiedzy i percepcji turystów.

Pisane przez nas internetowe przewodniki unikają tych błędów i zapewne dlatego cieszą się tak wielką popularnością. Są najczęściej czytanymi relacjami na blogu Ruszaj w Drogę!.

Zaproś czytelników Ruszaj w Drogę! do Twojego miasta

Z przyjemnością opracujemy internetowy przewodnik po Twoim mieście. Przewodnik pojawi się na blogu Ruszaj w Drogę! i będziemy go promować w naszych mediach społecznościowych.

W przewodniku pokażemy miejsca, w których turysta dowie się więcej o Twoim mieście. Skupimy się na tych, które są dostępne dla każdego turysty, i które turysta da radę zobaczyć w 1 dzień. Uzupełnieniem przewodnika będą nasze autorskie zdjęcia i przystępne opisy, które przybliżą turyście ciekawostki i najważniejsze fakty z historii miasta. Przewodnik będzie skierowany do tych, którzy pierwszy raz przyjechali do Twojego miasta.

Jeśli chcesz pokazać miejsca nieoczywiste, zlokalizowane na specjalnym szlaku tematycznym, skupione wokół niszowego tematu, zaproponujemy Ci opracowanie kolejnego, dedykowanego przewodnika. Wierzymy, że promocję miasta trzeba rozpoczynać od pokazania miejsc z tzw. listy "to trzeba zobaczyć". Promocja miejsc nieoczywistych ma sens tylko wtedy, gdy istnieje przydatny, angażujący, i rzetelnie przygotowany przewodnik trafiający do tych, którzy chcą w kilka godzin zobaczyć największe atrakcje w mieście.

Przewodniki po polskich miastach to najbardziej popularne relacje na naszym blogu. Z przewodnika po Gdańsku skorzystało już ponad 400 tysięcy turystów, Gdynię zwiedzało z nami już 210 tysięcy Internautów, Wisłę - 290 tysięcy, a Bieszczady - 610 tys. turystów (UU). Wiemy, że turyści je czytają - średnio czas spędzony na stronach z naszymi przewodnikami to ponad 20 minut, co jest bardzo dobrym wynikiem w Internecie.

Najciekawsze przykłady: Gdynia (audioprzewodnik i mapa), Gdańsk, Tarnów, Wałbrzych, Łowicz, Opole

Audioprzewodnik i mapa GdyniPrzewodnik po Wałbrzychu

Warunki współpracy

Nasza Fundacja i blog cieszą się ogromnym zaufaniem czytelników. Wynika to głównie z naszej rzetelności, umiejętności tworzenia angażujących treści, oraz z najważniejszej zasady naszej działalności: promujemy jedynie te miejsca, które dobrze znamy, i które odwiedziliśmy osobiście. Dlatego przygotowanie przewodnika wiąże się ze zorganizowaniem dla nas weekendowej wizyty w Twoim mieście (optymalnie: 2-3 dni), w trakcie której  je poznamy, i porozmawiamy z osobami zaangażowanymi w jego promocję.

Ponadto zbierzemy istniejące materiały promocyjne (foldery, mapy, przewodniki), zrobimy własne zdjęcia, i przede wszystkim zobaczymy miejsca, które chcielibyśmy wypromować.

Podczas współpracy kierujemy się zasadą "zero kosztów po stronie Fundacji". Oznacza to, że niezbędne będzie pokrycie kosztów dojazdu i zapewnienie nam noclegu z wyżywieniem (lub jego rozliczenie) na czas zbierania materiałów promocyjnych miasta i regionu (istniejące foldery, mapy, przewodniki), poznawania okolicy oraz wykonywania zdjęć do przewodnika. W zależności od obszerności przewodnika może to nam zająć od 3 do 5 dni.

Jeśli zależy Ci na dodatkowej promocji, możemy zorganizować kampanię marketingową w naszych mediach społecznościowych, zapewniającą natychmiastowe dotarcie do ponad 40 tysięcy turystów. Taką kampanię nazywamy "Dedykowaną Wizytą Studyjną z relacją na żywo". W przypadku promocji miasta możemy ją ograniczyć do 2-3 dni, w trakcie których będziemy dzielić się wrażeniami z wizyty w mediach społecznościowych. O zasadach przeprowadzenia takiej wizyty przeczytasz w tym artykule:

Wizytę w mieście możemy też zorganizować samodzielnie, przy minimalnym zaangażowaniu Zamawiającego.

Dodatkowe możliwości

Podoba Ci się nasza propozycja? Możemy ją rozszerzyć o:
  • Całodniowe szkolenie lub warsztat praktyczny dla pracowników i Partnerów zaangażowanych w promocję miasta
  • opracowanie specjalnej wersji przewodnika na strony internetowe miasta
  • opracowanie mapy z wrysowanym szlakiem zwiedzania miasta (Gdynia)
  • nagranie audioprzewodnika, w którym oprowadzimy gości po mieście/okolicy
  • opracowanie przewodnika z pomysłami na 1-dniowe wycieczki po najbliższej okolicy
  • opracowanie dodatkowych przewodników po wybranych szlakach tematycznych
  • opracowanie materiałów drukowanych, które mogą być dystrybuowane w punkcie informacji turystycznej

Napisz do mnie

Chcesz dołączyć do grona miast promowanych na naszym blogu i w zaprzyjaźnionych mediach tradycyjnych?

Napisz do mnie lub zadzwoń. Chętnie odpowiem na Twoje pytania:

Maciej Marczewski

Fundacja Ruszaj w Drogę!

Więcej informacji

Chcesz wiedzieć więcej o nas, naszej Fundacji i akcjach krajoznawczych, które przeprowadziliśmy? Poklikaj: